[blog] Liverpool – Genk Champions League runde 4

Kampen spilles kl. 21.00 og vises på TV3Sport og online på Viaplay.

Man behøver ikke finde stats frem for at konstatere, at dette er en must win kamp for Liverpool. En sejr her samtidig med en forventet sejr til Napoli over Salzburg, så kan Liverpool nøjes med 1 point i de to sidste kampe og stadig gå videre.

Liverpool – Manchester City, fanklubben på tur

Genk ligger placeret midt i den Belgiske liga, og er ovenikøbet uden sejr i 5 udekampe i træk, men jeg siger bestemt ikke, at Liverpool skal tage let på det, selv om det er fristende at spare nogle spillere til weekendens kamp. De viste dog i momenter, at de godt kunne være med og give os nogle problemer. Det var ikke værre end, at forsvaret og Alisson kunne lukke ned for det, men helt uden talent er de ikke.

Salahs ankel virker ikke helt tip top, så jeg vil lade ham stå over til denne kamp, men City kampen er først på søndag, så det er bare med at give den gas med de andre spillere. Fabinho skal med igen, og så kan Ox og Milner spille de to andre pladser. Origi, Bobby og Mané på toppen er garanti for chancer. Jeg forventer Liverpool vinder komfortabelt 3-0.

Hvad mener du om fanklubben? Giv din mening til kende i vore spørgeskema.