[Blog] Ugen der gik – uge 36, 2019

Vi samler de vigtigste nyheder fra den forgangne uge til jer omkring Liverpool FC. Denne gang kigger vi tilbage på uge 36

Kampe

Ingen pga. landskampe

Kommende kampe

Liverpool – Newcastle d. 14. september

Nyheder

• FIFA har fundet dem der er nomineret til “The Best”. Der er tre fra Liverpool nomineret. Klopp (manager,) Alisson (keeper) og Van Dijk (markspiller).
  • Desuden er syv Liverpool spillere med i kapløbet om at komme på FIFA FIFPro Men’s World11. De syv her: Alisson Becker, Trent Alexander-Arnold, Andy Robertson, Virgil van Dijk, Roberto Firmino, Sadio Mane og Mohamed Salah.
  • Bobby Duncan er blevet solgt til Fiorentina. Der var lidt pallaver med agenten/Duncan også skippede klubben ham afsted. Prisen rygtes til £1,8m.
  • Ryan Kent er solgt til Rangers FC. Prisen rygtes til £7m.
  • Vores Champions League trup er blevet udtaget til gruppespillet.
  • Transfervinduet er lukket i Europa, vi har hele overblikket over klubben til dig
  • Rygte om at Van Dijk står foran en kontraktforlængelse med klubben.
  • Klopp og Firmino er nomineret til månedens manager og spiller i august.
  • Sean Cox er i bedring. Han skal nu på et center, hvor de skal arbejde med hans tale. Man forventer dog ikke, at han kommer til at gå igen.

Skader

• Nathaniel Clyne, korsbåndsskade. Resten af sæsonen.
  • Naby Keita, lårskade. Et par uger endnu.
  • Alisson Becker, lægskade. Et par uger endnu. Han er begyndt let træning.

Nyheder fra fanklubben