[Blog] Ugen der gik – uge 38, 2019

Vi samler de vigtigste nyheder fra den forgangne uge til jer omkring Liverpool FC. Denne gang kigger vi tilbage på uge 38.

Kampe

Napoli – Liverpool 2-0

Chelsea – Liverpool 1-2

Kommende kampe

d. 25-9 MK DONS – Liverpool (Carabao cuppen)

d. 28-9 Sheffield Utd. – Liverpool

Nyheder

• Rygter om at Liverpool har betalt Man City £1m for ulovlig adgang til Man Citys scouting system.
  • Keita træner med igen.
  • Robertson slettede kort sin Twitter profil efter tirsdagens kamp, hvor han blev udsat for flere ubehagelige beskeder. Kontoen er oppe igen.
  • En Liverpool fan blev efter Napoli kampen indlagt, efter han og andre Liverpool fans blev overfaldet på en bar i Napoli. Peter Moore tog på hospitalet med den tilskadekommende fan.
  • U19-holdet spillede 1-1 imod Napoli i UEFA Youth League.
  • Liverpool skal møde et af følgende hold til VM for klubhold: CF Monterrey, Al Sadd SC eller Hienghene.
  • Jake Cain har underskrevet sin første prof. kontrakt med Liverpool.
  • Kampen imod Chelsea var Klopps kamp nr. 150 i Premier League.
  • Syv udebanesejre i træk: Ny klubrekord!

Skader

• Divock Origi, ankelskade. Forventes ude i en lille uges tid endnu.
  • Nathaniel Clyne, korsbåndsskade. Resten af sæsonen.
  • Alisson Becker, lægskade. Et par uger endnu.
  • Sadio Mané, lårskade. Fik et trælår imod Chelsea. Forventes klar næste weekend.

Nyheder fra fanklubben