Medlemsbilletter: Brighton

Vi har ventet på dette længe, men nu kan vi endeligt sende de første medlemmer til Liverpool og Anfield i denne sæson med vores egne billetter.

Fanklubben har fået billetter til kampen mod Brighton d. 30. oktober på Anfield kl. 15.00 lokal tid.

Der er en række nye tiltag fra Liverpool FC, bl.a. bruger de ikke længere fysiske billetter, men du skal bruge din smartphone for at kunne komme ind på stadion. Så husk at læse hele siden omkring ansøgningen til klubbens billetter og hvad kravene er til NFC, som den nye metode hedder.

Bemærk at vi ikke kender fristen for ansøgninger, så søg gerne hurtigst muligt!
Som altid foregår det ved lodtrækning og vinderne får direkte besked.

Ansøg om fanklubbens billetter

På nuværende tidspunkt er det, den eneste kamp vi har fået billetter til. Men hold øje med vores hjemmeside og vores sociale medier, vi skal nok melde noget ud så snart vi kan.